خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

 

چه می گویی جناب استاد، نمی فهمم!

نمی دانم چرا اینقدر، کج فهمم

شاید سواد تو بسیار بالاست

پس بنده با این سواد بد بختم

شاید مشکل از درس دادن توست

ولی من یکی که بخت بر بستم

اطلاعات شما چرا اینفدر بالاست؟
من در مقابل شما دست بستم

آیا همه مثل من هستند یا نه؟

لیکن من یکی که دیگر خستم

آن ها که درس میخوانند پس چی!؟

حتما من یکی فقط تنبل هستم

دیگر نمی شود و من نمی توانم که

بشینمو دست بذارم رو دستم

باز هم این ترم مشروطم

همین الان خبر رسید از شستم

پس الان از این هراس دارم

که کارنامه را بذارن در دستم

تا بدانجا رسید دانش من

که بدانم هنوز هم پستم

اَه. چی میگم؟ من دیدم از این بدترهاش

من یکی خیلی سرسختم



آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 5 / 10 / 1389برچسب:, توسط نیلو