خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

مبحث زير همونطوري که از اسمش پيداست ، هيچگونه پايه و اساس  منطقي ،علمي و مذهبي نداره و فقط به درد سرگرمي ميخوره . از همه ی کساني که اين بخش رو ميخونن انتظار دارم که اين مطلب رو فراموش نکنن : ما اشرف مخلوقاتيم و بايد از همه چيز به عنوان سرگرمي استفاده کنيم. اما اجازه نديم که کسي يا چیزي از ما به عنوان سرگرمي استفاده کنه.

گر صف قافله ي عشق ز  نزدم برود ، آخر باش        مي  به کامم خوش و صد سال مرا ساغر باش

مرغک زار  دلم ،  بر سر کويت    چو نشست          تير عشقت    دو پرش کوفت    ز  بهرم پر باش

*********

همدل و همنفسي نيست خدايا چه کنم؟     همرهم جز تو کسي نيست   خدايا چه کنم ؟

    از غم چرخ بلا    ناله سپردم     به نسيم         دست فرياد  رسي نيست     خدايا چه کنم؟

 با تشکر از اينکه با من بوديد

 

 

 

 

حلقه ي نامزدي و خرافات ازدواج

 

 

 

پيشگويي حرف اول نام همسر آينده

به کسی که ميخوام ميرسم؟

تعيين محل سکونت معشوق آينده

بين دو نفر کي بيشتر دوستت  داره؟

به عشقي که ميخواهم ميرسم؟

در خواب ديدن معشوق

موفق ميشوم يا نه ؟

پيشگويي با آب

لباس عروسي در خواب

 

 

فال شمع




آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 7 / 9 / 1389برچسب:, توسط نیلو