خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

 

 

up.vatandownload.com/images/tbtuqrx5jg9un1zvuu.gif



آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

ناهید
ساعت23:26---22 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم تو وبت همچین اموزشی گذاشتی واقعا عالیه ...
فقط من چیزی از این الگوها سر در نیاوردم کاش در کنارش یه توضیح مختصر میدادی
مثلا از کجا شروع کنیمو اینا ...
بازززم مررررررررررررسی
بیا به وبم سر بزن خوشحال میشم


سحر
ساعت23:17---13 آبان 1390
خیلی خوشگله ولی من بلد نیستم ببافمش.
اصن عقده ای شدم!


maryam
ساعت22:32---19 ارديبهشت 1390
VAGHEAN DASTBANDATOON ALIE...! mamnooon az amozeshaie khooooooooob!

دختر شیرازی ( فریدا )
ساعت9:42---1 ارديبهشت 1390
بینظیر مثله همیشه
ممنونم عزیزه دلم یک دنیا تشکر
بازم منتظر مدلا و کارای بینظیرت هستیم
یه دنیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 31 / 1 / 1385برچسب:دستبند دوستی , دستبند بافت و نخی, توسط نیلو