خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

سلام من باز اومدم. امیدوارم با وبلاگم خوش بگذرونید طبق درخواست دوستم لوسی و شیما میخوام این مدل دستبند دوستی رو کامل توضیح بدم رج به رج (البته تو توضیح دادن یه کم مشکل دارم همونجور که همیشه ادبیات نمره پایین میگرفتم ولی سعی خودمو میکنم.) این مدل انتخاب کردم چون هم آسونه هم خودم دوسش دارم.

برای بافت این مدل باید 10 رشته نخ داشته باشیم که3 تا ابی 3تا سفید و 4 تا قرمز(البته رنگاش دل بخواهیه) همه نخ هارو از بالا بهم گره میزنیم بعد به ترتیب مدل بالا کنار هم میچینیم اول 3تا آبی رو میذاریم بعد 3 تا سفیدو..... .و برای راحتی کار من سر نخ هارو به تخته شاسی ام گیر میدم تا راحت تر ببافم. برای بافت ردیف اول از سمت راست شروع می کنیم 2تا نخ آبی رو بهم گره میزنیم میذاریم کنار بعد نخ آبی و سفید کنری رو بر میداریم و گره میزنیم طوری که رنگ گره آبی بشه(یعنی گره شماره 4 ) و میذاریم کنار بعد 2تا نخ سفید رو گره میزنیم و میذاریم کنار بعد 2تا نخ قرمز کناری ..... همینطور تا ردیف یک تموم بشه.بعد میریم سراغ ردیف 2. توی ردیف 2 نخ آبی سمت راست با هیچ نخی گره نمیزنیم و آزاده پس نخ دومی و سومی از سمت راست رو بر میداریم و گره شماره یک رو میزنیم. بعد سراغ دوتا نخ کناری  یعنی 2تا سفید میریم وگره ی یک رو میزنیم بعد با نخ سفیدو قرمز کناری گره 4 رو میزنیم که رنگ گره سفید بشه و دوباره به همین ترنیب تا آخر ودر ردیف 2 نخ قرمز آخری رو گره نمیزنیم و آزاده. بعد میریم سراغ ردیف 3 و به همین ترتیب ادامه میدیم. تا ردیف 4.ردیف 4 که تموم شد ترتیب نخ ها مثل همون ردیف اول میشه و دوباره از ردیف یک شروع میکنیم. فقط وقتی شروع به بافت میکنید اگه طرحتون اولش شبیه شکل نشد ناامید نشید ببافید بعد یه دور درست میشه. لوسی جون اگه جاییش مبهم بود بگو بازم توضیح بدم امیدوارم این توضیحاتم به کارت بیاد .




آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت21:58---2 اسفند 1391
سلام عزیز دلم.ممنونم ازت.این دستبند شماره 14 بی نظیره.راستش دوست پسرم میخاد براش ببافم اما نفهمیدم چه مدلیه میشه خاهش کنم یکم بیشتر راهنماییم کنی؟لطفا

kamand
ساعت18:00---26 فروردين 1390
gere shomare yek che modeli hast lofan agar mishe yeh film az modele lozi begir baad bezar mer30 kamand

pan
ساعت18:44---1 اسفند 1389
"آخر ودر ردیف 2 نخ قرمز آخری رو گره نمیزنیم و آزاده. بعد میریم سراغ ردیف 3 و به همین ترتیب ادامه میدیم. تا ردیف 4.ردیف 4 که تموم شد"اون نخ هایی که گره نمیزنیم چی میشن؟؟؟

fatemeh
ساعت21:13---24 بهمن 1389
azizm kheyli vebet bahal bod. tnx. az vaghti k tarikhche in dasbandaro fahmidam bishtar do0oseshon daram. mishe lotfan baraye hameye modela tozih bezari. me3 in model. chon kheyli sar dar nemiaram.
lotfan.


شيما
ساعت16:21---15 بهمن 1389
اي قرررررررررررررربووووونت بررررررررررررم فكر نميكردم جوابمو بدي مرسي الان دارم درستش ميكنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 / 11 / 1389برچسب:دستبند دوستی , توسط نیلو