خوش گذروونی+دستبند دوستی
خوش گذروونی+دستبند دوستی

 دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.

معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد،

 زیرا با وجود این که پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است، امّا حلق بسیار کوچکى دارد.

دختر کوچک پرسید: پس چه طور حضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟

معلم که عصبانى شده بود تکرار کرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این از نظر فیزیکی غیرممکن است.

دختر کوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم.

معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟

دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید!!!

 




آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

افزايش آمار بازديد
شارژر خورشیدی(اورجینال) همه کاره http://www.a20.ir/probuy.php?wid=14518&id3=16164

نظرات شما عزیزان:

loosi
ساعت19:39---14 بهمن 1389
اها اینجا نظرمو گذاشتم

http://shabgardi.loxblog.com/post.php?p=141

ببین بیا اینارو به من یاد بده قول میدم وبتو به همه ی دوستام معرفی کنم کلی خواننده پیدا میکنیا

بیا قشنگ رج به رجشو فارسی توضیح بده من با عکس نمیفهمم

بعدم من گره هاتو یاد گرفتم رفتم دیدم توی سایتش یه جور دیگه گفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 / 11 / 1389برچسب:, توسط نیلو